Uživatelská podpora

Konzultace. Kurzy.

Vlastní zákaznický portál.

Profesionální uživatelská podpora zahrnující konzultace či kurzy na míru. Kromě samotné podpory Vašich zaměstnanců sem spadá např. správa koncových stanic a příslušenství či pravidelná preventivní péče zajišťovaná návštěvami technika.

CO JE TYPICKÉ PRO NAŠI PRÁCI?

Uživatelská podpora
Preventivní péče zajišťovaná pravidelnými návštěvami technika v intervalu dohodnutém ve smlouvě.
Vzdálená správa
Okamžité řešení problémů bez nutnosti výjezdu technika, nezávislé na čase dojezdu. Ke vzdálené správě využíváme software Teamviewer.
Poradenská služba
Konzultace problémů a návrhy řešení. Webový, e-mailový a telefonický zákaznický servis, který Vám bude dostupný dle Vaši smlouvy téměř 24 hodin 7 dní v týdnu.
Uživatelská podpora
Vedení dokumentace
Hotline
Návrh
a realizace optimálního
řešení
Helpdesk
Kurzy a manuály
Praha
Staráme se o Vaše lidi

Co je typické pro

Naše řešení?

Stačí nás kontaktovat a domluvit si prvotní schůzku.
Po dohodě o zajištění uživatelské podpory Vám provedeme důkladný audit vašich systémů za účelem zajištění ideální podpory pro dané systémy.

 

Analýzu jednotlivých systémů (ms office, crm, daňové systémy, …), kontrolu stavu a licencí softwaru a tak dál.


Na základě zjištěných výsledků navrhneme optimální řešení uživatelské podpory pro Vás a Vaše zaměstnance, a to vše zdarma v případě podpisu smlouvy.

Co nejčastěji řešíme?

Zvyšování

efektivity

Snižování

nákladů

Automatizace

procesů

Optimalizace

cashflow

Nové cesty

růstu

poptejte nás

POPTÁVKA

Neváhejte nás kontaktovat ohledně naplánovaní schůzky, nezávazné konzultace či návrhu na dlouhodobou spolupráci, a to ať už jste rodinná firma či korporát. Do 6 hodin od přijetí Vaší zprávy se s Vámi spojíme.

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

    Kontaktujte nás

    +420 602 203 151

    +420 222 760 047

    info@mv1.cz

    Adresa kanceláře

    MV1 s.r.o

    Starokolínská 310

    190 16 Praha