Uživatelská podpora
Konzultace. Kurzy.
Vlastní zákaznický portál.
Profesionální uživatelská podpora zahrnující konzultace či kurzy na míru. Kromě samotné podpory Vašich zaměstnanců sem spadá např. správa koncových stanic a příslušenství či pravidelná preventivní péče zajišťovaná návštěvami technika.
CO JE TYPICKÉ PRO NAŠI PRÁCI?
Preventivní péče zajišťovaná pravidelnými návštěvami technika v intervalu dohodnutém ve smlouvě.
Okamžité řešení problémů bez nutnosti výjezdu technika, nezávislé na čase dojezdu. Ke vzdálené správě využíváme software Teamviewer.
Konzultace problémů a návrhy řešení. Webový, e-mailový a telefonický zákaznický servis, který Vám bude dostupný dle Vaši smlouvy téměř 24 hodin 7 dní v týdnu.
a realizace optimálního
řešení
Co je typické pro
Naše řešení?
Stačí nás kontaktovat a domluvit si prvotní schůzku.
Po dohodě o zajištění uživatelské podpory Vám provedeme důkladný audit vašich systémů za účelem zajištění ideální podpory pro dané systémy.
Analýzu jednotlivých systémů (ms office, crm, daňové systémy, …), kontrolu stavu a licencí softwaru a tak dál.
Na základě zjištěných výsledků navrhneme optimální řešení uživatelské podpory pro Vás a Vaše zaměstnance, a to vše zdarma v případě podpisu smlouvy.
Co nejčastěji řešíme?
Zvyšování
efektivity
Snižování
nákladů
Automatizace
procesů
Optimalizace
cashflow
Nové cesty
růstu
POPTÁVKA
Neváhejte nás kontaktovat ohledně naplánovaní schůzky, nezávazné konzultace či návrhu na dlouhodobou spolupráci, a to ať už jste rodinná firma či korporát. Do 6 hodin od přijetí Vaší zprávy se s Vámi spojíme.
Kontaktujte nás
+420 602 203 151
+420 222 760 047
info@mv1.cz
Adresa kanceláře
MV1 s.r.o
Starokolínská 310
190 16 Praha